sunnuntai 8. heinäkuuta 2012

Deittihuijari Anzhelika Shamova


Suomalaisille seuranhakusivustoille on ilmestynyt monenlaisia huijareita. Deitille.fi-sivustolla olevaan profiiliin tuli huonoa suomea kirjoittavilta henkilöiltä useita vastauksia, joissa pyydettiin aina vastaamaan suoraan annettuun sähköpostiosoitteeseen. Yhteen vastattiin, jotta nähtäisiin, miten pitkälle vastapuoli olisi valmis menemään.

Anzhelika Shamova is a cheater. First "she" (who most probably is a male Russian) asked for 446 euros for an air ticket. Later "she" would have been happy with 280 euros which "she" claimed is required when leaving Russia for one month...

 
Hän (joka lieneekin mies) käyttää nimeä Anzhelika Shamova. Ensin hän pyysi rahaa 446 euroa ”lentolippua varten”. Sittemmin pyyntö pieneni 280 euroon, joka Anjushkan mukaan on 28 päivän vierailua varten vaadittu minimimäärä valuuttaa.


Koska olin "empivällä" kannalla, halusin saada vahvistuksen, että hän on todellakin se, joka väittää olevan, ja pyysin häntä lähettämään kuvan passistaan.

Kuten kuvasta voidaan havaita, väärennös on tökerö. "Her" passport is a clumsy forgery.

Hän käyttää sähköpostiosoitetta: karkarina@wippies.fi 

Lisää on tulossa, mm. hänen lähettämänsä siirappiset viestit ja loput kuvat. Needless to say, I didn't send her a cent.

Tämä huijari on jo havaittu muuallakin:

http://www.global7russia.com/dating/inquiry.asp?scam=noscam&lastname=shamova&firstname=anzhelika&city=kaluga&country=russia


P. S. I am now "dating" with two new cheaters. When I have enough material I will add it here as a new entry.


1. viesti


Hei!
Olen erittain iloinen, etta olet vastannut minulle. Toivon, etta me molemmat nautimme keskustelun ja ystavyydesta. Minulle tama on ensimmainen viestintaa ja oppimista Internetin kautta.Tarkoitus tuttavani, loytaa miehenjolle voin luottaa. Olen myos etsivat miehen vakavaa suhdetta ja mahdollista avioliittoa. Mutta mielestaniennen niin tarkea paatos, meidan taytyy tunnemme toisemme paljon paremmin.
Yritan kuvata itseaan niin hyvin kuin mahdollista, etta sinulla oli minua laatimisesta. Haluaisin myostoivoa tutkia miten voit olla parempi, joten pyydan teita kuvaamaan itseasi yksityiskohtaisesti.Yritan kuvata itseasi tarpeeksi selvasti: minun ika 28 vuotta, pituus: 165, paino: 50 kg. Enole lapsia. Minulla ei ole huonoja tapoja, en tupakoi, enka lahes eivat kayta alkoholia. Juon vainpunaviini, mutta hyvin harvoin. Olen myos todella nauttia ruoanlaitto, mieluummin syoda eri ruokaa, ja voin tehda paljonerilaisia ruokia. Luonteeltani olen iloinen henkilo, yrittaa nauttia joka hetkesta elaman ja voittaahymyilla kaikista vaikeuksista elamani. Vapaa-ajalla haluan menna elokuviin, lukea, kuunnella musiikkia, kavely kaupungin puistossa.
Asun kaupungissa Kaluga!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kaluga
Oletko yllattynyt, etta olen Venajalta, ja mina kirjoitan teille Suomen kielen? Tiedan, Suomen kielen, koska olen opiskellut sita instituutissa .. Osaan lukea ja kirjoittaa suomeksi. ja voin puhua vahan suomea. Ymmarrat minua hyvin? Anteeksi kielioppivirheita, en ole super-kirjailija.Muista myos kertoa elamastaan ennen meidan tuttavuus, itsestaan, heidan luonne,tapojaan ja uskollisuutta, koska tama on ensimmainen tuttavuus, ja meidan on tiedettava toisiaan hyvinkuin mahdollista!Toivon, etta loydamme toisensa paljon yhteista?

Samaan aikaan, lopetan kirjeen, ja odotan innolla hyvin vastauksen.
Anzhelika!

Loppusanat Olen erittain iloinen vastaanottaa kuvia, ala unohda lahettaa ne minulle!


2. viesti

Hyvaa paivaa rakas! Olen erittain iloinen, etta minulla on mahdollisuus
Kirjoitan sinulle tanaan! Mita saa kuin tanaan? Minulla on paljon tyota tanaan, joten minulla ei ole aikaa kirjoittaa sinulle pitkan kirjeen!

Etsin vakava mies ja todella haluan uskoa, etta olet niin! Koska en tarvitse lyhyt suhde. Haluan perheen. Koska minulla on tavoitteena perustaa perhe. Olen myoshaluavat puhua teille perheeni! Minulla on myos isani ja aitini, muttaHe asuvat yhdessa minun pikkusisko pois
En tieda mista aloittaa tarina harrastukset ja mieltymykset seka mina maistaa! Hyva? Musiikista en
Suosi mitaan tiettya tyylia! Rakastan hyvaa musiikkia! En ole niin uskonnollinenmies, vaan yritetaan kayda kirkossa joka kuukausi! Lempiruokani vartenMinulla on se - kasviksia, merenelavia ja vihanneksia! Olen myos mieluummin kalastaa enemman kuinlihaa! Oma suosikki kukka on - ruusu! Suosikki vari sininen
ja violetti. koskevat hahmoni mina olen vastuussa, uskollinen, aivan kuten he ajattelevat
Se on - hieman romanttinen ja luottavainen! Vihaan, kun ihmiset huijaavatja myos vihaa pettamista ja valinpitamattomyyden! Miehilla, ensisijaisesti arvostavat nokkeluutta ja rohkeutta kuin kauneus! Elokuvista mieluummin kevytKomedia! En tieda mita muuta sanoa teille! Paremmin kysy minulta mitaan, etta sinua kiinnostaa! Hyva? Mina teille kolme kysymysta! A). Haluatko vakavaa suhdetta kanssani? 2). Rakasta tulevaisuuden suunnitelmia?3) perhe mukavuus tai tyo ovat tarkeampia? Vaikka kaikki, mitahaluttu kysya! Rakastan sinua todella paljon, mutta Pelkaan on pettamista. Niinpa - hyvin varovaisiavalinta mies! Mutta talla hetkella naen vain ehdokkuudestasuunnittelee perheelle! Mielestani kommunikoivat todella, todella, opimme tuntemaan toisemme paremmin, ennen kuin voimme suunnitella kokouksessa, mutta olen aina kertoa ihmisille mitaan, mutta totuus! Jos rakastumaan, sina heti tieda siita! No, aion olla hyvin ilo vastaanottaa kirjeen tanaan! Suutelen sinua! Ystavallisin terveisin, ja
Sympathy! Anjelika



3. viesti

Hei rakas!
Mita kuuluu? Miten on mielialasi?
Tanaan tuntuu hyvalta!
On aina suuri ilo saada teilta.
Olen erittain iloinen voidessani vastaamaan sinulle!
Puhut minulle kirjeissaan noin paljon hyvia teemoja ja tunnen sisaan satu, kun luen sita todella!
Olen hyvin kiitollinen teille lammin asenne minua ja hauskaa ottelu kanssasi!
Mutta samalla minun onnellisia tunteita on vaihtoehtoisia tunteita.
En nae sinua, kuule sinua, en voi koskettaa sinua. Se on niin surullista, etta emme ole lintuja.
Meilla ei ole siipia, ja meilla ei ole mahdollisuutta lentaa jokaiseen muut.
Etaisyys ei merkitse mitaan meille.
Voimme vastata kaikkialla maailmassa. Ja lentaa yhdessa tahdet.
Kun luin kirjeita, mielestani sinun istut viereeni ja sanoa kaikki nama sanat.
Luulen on rikas mielikuvitus! Voin kuvitella kaikki eleet ja kaikki sinun
tunne jonka voit maarittaa Ideasi
Rakas, odotan sinun kirjeesi hyvin malttamattomana. Kun tyota, odotan loppuun tyopaiva nahda uuden kirjeen.
Kerron ystavilleni sinua koko paivan. Paljon on muuttunut elamassani kun tapasin sinut.
Ystavani kertoivat minulle, etta olin muuttunut, oli hymyilla enemman usein enemman intohimoa ja
Halu elaa.
Minusta olet hyva ihminen, ja voit antaa paljon emotionaalista lampoa ja hyvailla nainen.
Rakastan lapsia kovasti. Kerro hieman itsestasi. Mita olet vapaa-ajallasi? Miten viettaa lomaa?
Mika on sinun lempiruokasi? Rakastan ruokaa paljon, minun voimani, piti astiat, piirakat ja Manti (alussa edellyttamien valmistelujen Manti ja tehda jauhelihaa ja sipulia, valkosipuli suola, maito-ja mausteita, sitten me taikinan (jauhoja ja vetta), samoin kuin kuten pizzaa ja puolestaan lihamureke, in (jauhot ja vesi), niin meilla on hieman etikkaa pallot, laittaa valmiin Manti ja syoda ne smetanan tai kastiketta. Se on todella maukasta!
Rakastan ruokaa erilaisia salaatteja paljon, naet sen - terve
Toimitamme.
Olen kuitenkin kokki erittain maukkaita piirakoita. Kirjoita minulle mielenkiintoisia tiedot sinusta, perheestasi?
Lempi harrastus? Haluan oppia lisaa teita. Laheta minulle kuvia sinusta.
Lisaksi halusin kysya teilta, mita haluat naisen, etta he
Laatu ovat sinulle tarkeita?
Vastauksena, mina lahetan kuvia. Minulla ei ole paljon hyvia kuvia mutta yritan valita parhaat niista ja lahettaa ne sinulle. Tiedan, etta Jumala on antanut minulle yksi hanen parhaista enkeleita!
Lopetan taman kirjeen, toivotan teille hyvaa tuulella naina paivina, mutta ei unohda minua (hymy).
Odotan malttamattomana kirjeen ja ikava sinua!
Anzhelika



4. viesti

Hei, rakas ystavani
On todella hyva paiva tanaan. Minulla oli hyva paiva toissa! Olen hieman vasynyt nyt.
Olen iloinen saada vastauksen uudelleen! On hyvin mielenkiintoista minulle
lukea viestia, joista olemme tietaa lisaa persoonallisuutta, ja haluan jatkaa.
Oma suosikki on variltaan tumman sininen, punainen, musta ja valkoinen
Mina mieluummin venalaisen ja italialaisen keittion, mutta minulla ei ole erityisia paahanpisto tietty ruoka
Pidan erilaista musiikkia, enimmakseen kuuntelen klassista, tanssi ja uutta musiikkia
Tanssi on minun heikkous, Rakastan tanssia, ja luulen, etta voisin opettaa teille, tai painvastoin,
Ehka sina tunnet minut?
Tarkeimmat arvot, etta ihmisilla olisi sielu, vilpittomyytta, rehellisyys, ystavallisyys, luottamus ja kunnioitus.
En pida tekopyhia ja ihmisia, olen aina rehellisia ihmisia.
Ika ja ulkonako ei valia minulle jos sydan ja sielu Ovat taynna rakkautta ja hellyytta seka loput ala huoli
En koskaan ajatellut, etta ika, etaisyys tai jotain muuta voi, milloin se tulee totta ja vakavaa suhdetta.
Ja taytyy tunnustaa, etten valita meidan kirjeenvaihto koska
Naytat olevan hyva, ystavallinen, kokeneita ja fiksuja ihmisia, olin etsimassa.
Jos ette usko, etta Venaja on erittain kova talvi, rakastan kaikki vuodenajat.
Rakastan elaimia, erityisesti koirat, kissat, papukaijat ja hevoset, mutta
Valitettavasti en ei ole, koska se ei lisaa kustannuksia, ja minulla ei ole vapaa-aikaa osallistua hoitoon.
Hyva, ymmarran, etta on vaikea oppia tuntemaan muut sahkopostitse, mutta toistaiseksi meidan
Tilanne kun kaukana toisistaan, kirjeenvaihto on hyva tapa aloittaa ja katso jos voimme olla hyva ottelu tai no.
En usko, mita kirjoittaa toisilleen muutaman kuukauden siella on hyva tapa meille mutta voimme kertoa toisilleen e-mail niin paljon kuin mahdollista, ja jos koemme jotain todella erikoista kukin muut, naemme hanen kasvonsa ja Toivon, etta tama on todella suuri rakkaustarina.
Mita mielta olet, kultaseni En ole tyyppia, joka ei tieda mita tehda, mieluummin toiminta Mina
Minusta on parempi, eika tee mitaan, vaikka nama toimet ovat jotenkin liittyvat riski on kuitenkin pieni.
En valita, koska luulen, ei uskalsi mitaan saavat enemman palkita.
Jos olet samaa mielta kanssani tasta nakokulmasta, mielestani meilla on enemman yleinen
Toivon, etta kirje auttavat sinua oppimaan lisaa minusta.
Vaikka rehellisesti, mielestani silla ei ole valia mita etu tai harrastus, on niin paljon
Mita voit tehda ja nauttia niiden suorituskykya, mutta tarkeinta, etta Sina Voit kertoa mita todella nauttia
kanssa, joka kayttaa niita, ja vain siksi, etta han kayttaa kaikkia jakaa teidan kanssanne.
Oletteko kanssani samaa mielta?
Kumpaa haluat tehda vapaa-ajallasi?
Oletko lahella perheesi? Pidatko lapsista?
Ja sinulla olisi niita? Se, etta kaupunkisi kehysta? Tama on suuri tai pieni?
Pidatko elaa siella? Odotan kuulevani sinusta
Ystavallisin terveisin, Anzhelika



5. viesti

Hei, rakas!
Iloinen uuden kirjeen sinulle. Silla naen olet kiinnostunut minua paljon, katso tama teidan puolellanne. Oli hyvin mielenkiintoista tietaa uusia mielenkiintoisia asioita sinusta. Yritan kirjoittaa jotain minusta, joka saattaa kiinnostaa sinua, ja ainoa asia, jonka haluan kertoa teille. Ja jos haluat kysya minulta jotain, ala eparoi kysya. Olen aina vain kaksi vaihtoehtoa vastaus: Vastaa rehellisesti, tai ei vastaa. En koskaan puhu valhetta.
Haluaisin menna tana iltana, esimerkiksi osallistua baari tai pieni ravintola on conversation at dinner. Mita ajattelet tasta?

Olemme kaukana toisistaan, minun kaunis ja ainutlaatuinen. Mutta uskon, etta pian kaikki jaettu. Ja me tulemme olemaan yhdessa. On valttamatonta odottaa ainoastaan ??pieni. Tama - ei riita. Ja sitten tulee olemaan onnea. Ja jos sanot suhteista muihin maailman ...
On vain kaksi osapuolta - minun ja perheeni ja muualla maailmassa. Nautin ruoanlaitto ja rakastan luoda kodikkuutta talossa. Yritan aina luoda makea karkkia talo, ja haluan todella kasvattaa perhetta loppuun perheelle! En todellakaan ole mies, joka voisi kertoa minulle kaikki elamaniloa ja voi olla suotuisa missa tahansa tilanteessa. Rakastan luontoa ja elaimia, hyvaa ruokaa ja mina - hyvin romanttinen mies. Haluan vain nauttia elamasta ja kaikkien osapuolten on yksi ihminen jakaa sen hanen kanssaan! Toivottavasti et pelkaa suurella kirjaimella, olen joka paiva unelma sinusta ...
Haaveilen kun kosketat minua, syleilla ja suudella, tunnen lampoa tarjoustanne syleilyynsa. Tama unelma kavi minulle tanaan. Aion pysya ja ajattelin, ja tama unelma vai ei ...
Ymmarran, etta vaikka onkin vain unta. Unelma ... Mutta tama on mita merkki lahetetaan ylhaalta, Jumalalta, ehka! Minun Jumala haluan sita! Mutta oikeastaan ??on yksi fiksu lause ... Ei ole syyta nayttaa, kuka - Han sanoi, etta jako rakkaudesta sama kuin tuuli tuli: se sammuu pieni rakkautta, ja suuri tayttyy vielakin voimakkaammin.
Kaipaan ilman sinua, suosikkini ...

Kirjoita minulle niin usein kuin mahdollista.
Se antaa minulle ilo lukea kirjeen ja ajatella sinua. Kiitos nostamiseen fiiliksen. Odottelen oman kirjeen.



6. viesti

Olen - niin onnellinen kuulo sanoja uudestaan ja uudestaan. Haluan
sanoa, etta kirjeet ovat iso osa minua ja elamaani. Sinun sahkopostit
auttavat minua edelleen elaa ja pysya hyvassa rytmissa elaman.
Luettuani viestisi, tunnen kevyt ja lammin sydamessani. Olen tullut
sydameen, mita ihmiset ajattelevat minusta tassa suuressa maailmassa.
Kuten aina, olen hammentynyt kun minun pitaisi kirjoittaa kirjeen
sinulle. I - vain onnellinen lukenut viestisi. Jokaisen kirjeen,
tiedan enemman kuin sina ja rakas maailma. Olemme lahella toisiaan ja
saan tuttuuden tunnetta kanssasi. Minulla ei riita sanoja ilmaisemaan
tunteitani. Nyt minun paivani tulee riippuvaiseksi teita. Oma
mielialan muutokset paivan aikana, mukaan uutinen, etta saan teilta.
Et voi vain kuvitella, kuinka tarkeaa se on minulle oppia kaikki
tapahtumat, sinulle tapahtuu. Olen niin paljon haluaa osallistua
elamaasi, anna sen olla vierellani, voit huutaa jos haluat. Haluan
teidan tietavan, etta on olemassa joku tuhansien kilometrien paassa,
kaukana ajattelu, muistaa sinua.

En ymmarra mika menee minun kanssani. Joskus en voi uskoa esiintyminen
ihana, ylellinen, mielenkiintoisia ja alykkaita ihmisia maailmassa ja
etta et ole pelkastaan yksinkertaisia puhuja, tuote unelmieni. Naen,
etta se on typeraa, mutta halusin jakaa tunteeni teidan kanssanne
haluan kertoa teille muita tunteita. Toivottavasti olet kiinnostunut
kasittelyssa minun postitse, mika minusta oli hammentava. Olen hyppia
aiheesta toiseen. Mina kirjoitan jotain, kirjaudu mielestani. Mita
mina todella kirjoittaa seuraava lause? Minulla on halu luottaa
salaisuuteni sinulle. Odotan saada anteeksi. Jos et ole voidakseen
kuunnella sita, puhu minulle sujuvasti, hyva, ja lopetan heti ruumat.

Tama on salainen halu uskoa karsimattomyyteni suudella huuliasi, ota,
ota minua oikealla tavalla. En halua sanoa eraanlainen mauttomuus.
Mina vain kytkea tunteitani, etta minulla on sinulle. Jostain syysta
haluaisin saada tietaa minun ajatukseni teidan hiivainen ja minun
asenne teille. Ja muistakaa, mita mina ajattelen ja huolta sinulle ja
haluat tietaa jokainen yksityiskohta sinusta.



7. viesti

Olen hyvin tanaan ja toivottavasti olette myos!
Olen niin iloinen saada kirjeen!

Olen erittain iloinen, etta olemme loytaneet toisemme ja nyt meilla on yhteys ja mahdollisesti pian meilla on
yhteen.
Olen nahnyt sinut unissani taas!
Kavelet minulle, mutta silti et suudella minua, sina vain katsoa ja hymyilla, sina laittaa katesi minun kasvot ja
katso silmiini.
Se on rakastava tunne, mutta silti pidat takaisin, tietamatta mita tehda. On hieno tunne-yksi
tyytyvaisyytta, yksi turvallisuus.
Oma tunne on sanoa kuinka tunnen, ottaa sinut syliini, hellasti suudella sinua ja kertoa kaikki asiat olla ok, tuntea intohimoa, joka on meissa, jakaa kaiken, mita on kaunis elamassa.
Olisin sinun sydan ja sielu, jos haluat sen nain.
Voin kertoa teille, etta sinun on rakkaani!
Te tiedatte, etta lapsuuden unta, etta loydan prinssi, jonka kanssa
Mina voi menna reunan paalla.
Mutta lahes ihanteellisen, joka on tarpeen te, loytyy.
Voin kertoa teille luottaa, etta sina - on minun ihanteellinen.
En osaa selittaa alkuperaa rakkauden. En osaa selittaa, miksi nainen haluaa ja
mies.
Enka osaa selittaa, miksi mies lahestyy naista. Se tapahtuu alitajunnan tasolla.
Tiedan, etta rakastat minua, ja tunnen, etta sydameni on avoin sinun rakkautesi.
Tarvitsen sinua todella paljon. Haluan olla kanssasi.
Haluan antaa teille kaikille hellyytta, joka kauan saastin sisaani.
Mikaan ei voi verrata tahan tunteeseen tankkaamalla jonkun elamaa.
Jannitysta, joka kiduttaa minua odottaessaan kirjeesi paivittain.
Tunne, joka tayttaa jokaisessa kolkassa sydameni.
Jokainen askel teen on turvallista, koska tunnen sinut minua.
Sinun on rakkauteni, Sina minun enkeli, Sina minun sieluni, sinun on elamani!
Ja haluan teidan tietavan, etta en ole koskaan tuntenut nain ennen.
Sina Sain paivaa ja anna minulle voimaa jatkaa eteenpain, taistelee jokaisessa paiva sinulle.
Olette osoittaneet minulle syvimmat tunteet ja tuntemukset Olen pitanyt sisallani varten niin pitkia.
Olette osoittaneet minulle esimakua rakkauden.
Olen varma, etta pystymme vastaamaan lahitulevaisuudessa.
No, rakkaani, on aika lopettaa taman kirjeen.
Olen malttamattomana odottamaan teidan kirjeita.
Kaipaan sinua, ja rakastan sinua hyvin paljon!
Sinun Anzhelika




8. viesti

Oma suosikki, aloitin loma, mielestani tarvitse tayttaa. Kavin matkatoimisto ja oppia kaikkea matkan.
Katselin eri paivamaarat lennon. Hinnat ja liput
Riippuu luokan lentokoneiden ja mista aion lentaa mihin aikaan.
Haluan sanoa, etta mielestani halvin aluksella.
Pidin monet yritykset ja yritin valita tarkeimmat
Liput. Taytyy sanoa, etta liput maksavat alkaen
Sisaltaa verot ja maksut, verot lentoasemilla.
Aion lentaa halvin luokassa, jos vain tama kone
Liittynyt sydamemme!
Itse asiassa minun viisumi ei ole viela valmis. Ja etta minun taytyy tulla Moskovaan odottamaan viisumia, mutta se ei vie paljon aikaa, koska matka on kytketty travelagency /
. Haluan viela kerran selittaa teille, mita minun pitaisi ostaa lippu taalla, Venajalla.
Minun on osoitettava, etta minun materiaalin vakaudesta. Minusta olisi parempi, jos olet ostanut lipun minulle, mutta se
Tama on mahdotonta tassa tapauksessa, koska saan turistiviisumilla ja minun taytyy nayttaa suurlahetystossa vastaan ??minun puolestani.
Ymmarratko sen? Ole hyva ja luottaa minuun koko sydamestani. Lupaan teille, etta olen kunnossa. Tulen luoksenne, lupaan. Olen hyvin
Haluan tulla luoksesi. Haluan olla kanssasi paremmasta elamasta enka aio kieltaa sita. Meidan taytyy luottaa toisiinsa.
Heti kun ostaa lipun, minun on kerrottava teille tietoa siita, mita lippuja voit tavata minua. Sitten otan lippuja suurlahetysto
Ja sitten pitaa odottaa vasta, kun minun asiakirjat ja viisumit ovat valmiit. Ja odotamme myos kokoukseen! Lupasin suurlahetystossa, etta olen pian saada lippuja. Mina todella luottaa sinuun ja odotan apuasi. Laheta kaikki rahat mahdollisimman lahitulevaisuudessa. En peta teidan luottamusta,
Otamme mielellamme.
Minulla oli jonkin verran saastoja, mutta se ei riittanyt maksamaan koko matkan. Olen hyvin hapeissani, mutta minun taytyy pyytaa sinulta apua. Toisin sanoen, kysyn teilta rahaa.

Olen jattanyt maksaa 446euro!
 Olisi mukavaa jos olet lahettanyt minulle rahaa, koska se on luultavasti pian, etta prosessi saada viisumia on pidennetty.
Aion lentoni sinulle ensi viikolla.  te tiedatte,
Tama voi olla paiva tapasimme! Haluan hanta tulemaan pian!
Haluaisin tulla sinulle lienee nopea, mutta minulla on viela odotettava.
Teen paljon asioita. On erittain vaikeaa minulle, en usko olisin niin taalla.
Haluan lahettaa minulle kirjeita usein. Joten katson teidan tukeanne.
Kirjoita rakkauden sanoja ja hellyytta minua enemman. No, mita? Tama on erittain hyodyllista.
Pyysitte minua sydameen, ja mina luotan sinuun sydameni. En tuo sinulle.
Otan sen taalla.
Rakastan sinua koko sydamestani! Muuten, minun on annettava teille osoitteen pankin kotikaupunkini
Mista saan rahaa. Toimisto osoite Western Unionin, niin sinun pitaisi loytaa Western Union.

Anzhelika Shamova
Vzletnaya 34-17
postcode:248000
Kaluga
Venaja

Lupaan antaa sinulle takaisin kaikki rahat, ei ehka heti, mutta paikoin.
Olemme jo tehneet paljon tapaamisemme. Minun on tehnyt loppuun, ja me otamme hyvaa onnea!

Odotan kirjeen pian! Sydameni karsii, mutta tiedan pian saamme olla yhdessa. Luotan apuasi.



9. viesti

Hei rakkaani, saan kirjeen sinulle. Myonnan teille, etta mina rakastan sinua hyvin paljon ja haluan tulla teille. Nyt yritan selittaa, miten voit lahettaa rahaa.

1) sinun taytyy menna toimistoon Western Union. Se sijaitsee oman kaupungin ja tayta jossain muodossa. Tama on erittain nopea ja luotettava, tarkeinta huolellisesti
ja tarkasti tayta lomake.

2) Jos haluat siirtaa rahaa tarvitset tietoni:

Anzhelika Shamova
Vzletnaya 34-17
postcode:248000
Kaluga
Venaja

3) Kun lahetat minulle rahaa, sinun taytyy kirjoittaa minulle kirjeen, on kirjoittaa:

Koko nimesi, kotiosoitteesi,
Rahasiirron kontrollinumero (MTCN)).
RAHAN LAHETYS KAUPUNKI ON: ....?
Seka tarkka maara rahaa, etta sinulla on minut lahettanyt.

Toivon, etta ymmarratte kaiken. Loydat joitakin tietoja sivulla www.westernunion.fi
www.rahaliikkuu.com

Rakastan sinua hyvin paljon ja haluaa olla kanssasi, mina odotan sinua lukea kirjeen, jos et jotain on epaselvaa, kysy.
1000000 suudella



10. viesti

Hei minum rakas ,
Kiitos varten voit kirjain. Taman kirjeen minun taytyy kertoa sinulle tarkea uutinen! En tarvitse rahaa. Miksi olet niin innoissaan? Kysyin vain, jos voit auttaa minua, mutta se on! En halua rahojasi.

Ymmarran taysin syyn vuoksi, mita et halua lahettaa minulle rahaa. Se ei ole hyva antaa minulle rahaa minulle. Koska en ole syntyperainen henkilo eika perheellinen mies. Luulin, etta olisimme pian perhe mukaasi. Ja me pelata hyvin toisiaan.

Paatin vihdoin koko maksun sinulle. eika kysy teilta rahaa. Tanaan yritan loytaa rahat ja siirtya kohti sinua. Taidan menna lahella minun pankkiin ja pyyda lainaa rahaa! Mutta en tieda mitaan siita, mita he sanovat. Jos olisin kieltaytynyt Olin hyvin jarkyttynyt, koska se, etta en nae sita. Mutta en ole jarkyttynyt aikaisin. Halutessaan onnea tanaan, haluan sen.

Sinun taytyy ymmartaa nyt, etta en aio kysya sinulta apua rahaa, koska maksaa itse. Olen optimistinen maaritetty luoksenne hyvin vakavasti. Olen silti pelkaan, etta voit antaa minulle. Ala jata minua. Teen kaikkeni, etta tulisin teille.

Kirjoita minulle kaikki tiedot
Minun taytyy tietaa missa olen siirtymassa
nimesi, kotiosoitteesi
Sinun taytyy antaa minulle kaikki taydelliset tiedot siita, missa minun pitaisi menna, jos etta jos et ole minua vastaan AirPort!
Luulen, etta johtuu siita, etta et luota minuun et tule lentokentalla paivan laskun!

Haluan kirjoittaa sinulle mita tunnen. Tunnen olet minulle hyvin kallista. Mielestani voit pitaa minua kadesta ja kertoa minulle sellainen asia. Se on niin. Kavin kirjoittaa pidat Rakastan sinua niin paljon rakkaani. Haluan nauttia paivalliseksi alla kynttilan. Se olisi hyvin romanttinen.
Nyt minun taytyy menna.
Toivota onnea!
Tanaan ilta kirjoitan kaiken voisin tehda matkustaa sinulle.



11. viesti

Hei minum rakas ,
Kiitos varten voit kirjain. Olen loistava uutinen sinulle. Olen kaikki hyvin! Sain viisumin! Ostin lipun. Olen lainata kummitatini aiti velkaa 460 euroa. Tanaan ostin lipun sinulle. Kirjoitan sinulle lennon tiedot sinulle.

Ostin halvin lippu AirPort. Joten se on helpompaa sinulle. Mina lennan, ettette kaupungin lentokentalle kotikaupunkini, koska se on erittain kallista. Ja aion menna Moskovaan ja lentaa sinua Moskovan lentokentalle (Moscow airport). Tanaan junassa Aion Moskovan !!!!!

Tama uutinen miellyttaa sinua? Ymmarrat, etta saamme pian tavata sinua? Sinulta iloinen tavata? Voitteko tavata minua lentokentalla? Olen pahoillani, etta niin monia asioita samanaikaisesti.

Tanaan en tee toita nyt taytyy menna kotiin ja kerata matkalaukkuun. Kirjoitan sinulle huomenna Moskovassa kerralla heti loydan lahella nettikahviloissa. Olen jo ostanut kartta-ja kartta Moskovan metroasemille. On valttamatonta, etta kun olen Moskovassa.

Minulla on nyt niin monta kysymysta. Mutta pyydan heita teilta kokouksessamme! Mielestani se, mita aiotte tehda saman? Mielestani tasta on tavata yolla. Pohdin ja huoli paljon ja yleensa en tieda, kuka puhuu kun tapaamme lentoasemalla! Tama on jannittavaa minulle on mukavaa. Olen myos sita mielta, etta me teemme ensimmainen yo yhdessa? Toivon, etta voimme nukkua yhdessa sangyssa? Me seksia? Tekosyy olla vaatimaton kysymys, mutta olen pateva haluavat olla kanssasi seksia! Nayttaisitko kaupungin nahtavyyksista? Odotan kun menet lentokentalle kukkia ja tavata ja kertoa minulle: Hei ja mina rakastan sinua! Haaveilen siita. Odotan, kun naen sinut kasvoista kasvoihin! Olen erittain iloinen, etta olet tavannut. Olen onnellinen kun silmani nahda sinua elamaani. Minusta tuntuu, etta rakastan sinua, koska olet sydamessani, enka voi saada sinua pois koskaan!



12. viesti

Kuinka voit tanaan? Olen jo ehtinyt palata tullikomitean. Minun
asiakirjat ovat valmiina, mutta olin hyvin paljon vaivaa, kun minulle on
ilmoitti, etta minun turistiviisumilla ei voi hyvaksya, jos sen ei esitella
niita tietoja vaihtaa valuuttaa kohtaan. Minulle on kerrottu
etta minun pitaisi olla tarvittava summa rahaa resurssit kullekin paiva
minun saapumista omassa maassa. Olin hyvin yllattynyt kertoi. Minun pitaisi
on 10e jokaiselle paivalle. Minun viisumi yhden kuukauden.
Tama valttamaton todiste siita, etta en saa jaada maasi toihin
ei laillisesti, ja etta mina on voitava palata takaisin Venajalle! Mina
eivat tieda, etta minua tekemaan niin kuin se on iso summa rahaa ja voin
ei esitella tama summa valuutan saada tata tietoa
valuutanvaihto. On kaynyt ilmi 10e nostaa 30 paivaa
miinus kaksi paivaa lento molempiin suuntiin. Tekee 280euro.
Totuus erittain suuren summan rahaa? Olen taysin epatoivoinen myoskaan tieda, mita
tehda! Jos haluat siirtaa minulle taman summan rahaa minulla on voitava
esittaa ne valuutanvaihto ja saada tasta tutkimuksesta. Sitten
voi lahettaa sinulle rahat takaisin kautta Western Union tai antaa sinulle rahaa
lentokentalle / Helsinki /! Paata itse! I ymmartaa, etta se ei ole niin hyva
tilanne, mutta valinnanvaraa meita ei ole lasna. Ilman tata tutkimusta
minulle viisumia ei anna! Nama ovat 100. Toivon, etta te
ymmartaa minua. Viela yksi tarkea asia! Tassa tutkimuksessa on tarpeen
Minulle antaa jopa kayntiin \ 04 .07.2012 \ \, toisin Minulla pitaisi
lippuni! I kiitokset haluan ja haluan olla kanssasi
yhteen. I halua sinua menettaa. Uskon, etta voimme voittaa kaikki
nama vaikeudet ja saamme yhdessa hyvin pian! Toivon, etta te
kirjoittaa minulle pian! .

Tassa ovaalin tiedot rahansiirtoon:
Anzhelika Shamova
Western Union. LTD.
Pyatnitskoe Shosse 18
Moskova, 123 627
+7-495-5445399

Ala unohda, etta lentoni sinulle keskiviikkona pitaa tiedot:
Sheremetyevo, Moskova
17:10 [cf] 04.07.2012
Terminaali: D Helsinki Vantaa
Saapuminen 18:00
Matka-aika: 1 h 50 m
Terminaali 2 Aeroflot - Venajan Airlines SU 2200, Airbus 319
Economy (S)

Toivottavasti minua vastaan ??lentokentalla, otan pukeutunut mustiin housuihin, valkoiset lenkkarit, vaaleanpunainen paita ja laukku, joka sanoo NIKE!



13. viesti

Miksi olet niin julma minulle! Olen ollut taman kaiken sinulle! Olen viettanyt paljon vaivaa, aikaa ja rahaa, jotka tulevat lahelle sinua ja tehda sinut onnelliseksi. En halua rikoit sydameni, olen oppinut uskoa ja luottaa sinuun. Tiedatko, en todellakaan voi tulla luoksesi. Haluan sinut heitin epailyksia, koska rakastan sinua ja olen varma, etta meidat yhdistaa. Pyydan teita kuuntelemaan sydamesi. Olen varma, etta haluat olla minun kanssani, silla mina olen sinun kanssasi rakkaani! Miksi menettaa mahdollisuuden yhdistaa sydamemme. elama antaa meille mahdollisuuden tavata, en halua menettaa sita. Tapasimme kanssanne internetissa, ja mielestani se ei ole vain. Etsin miesta, ja taalla tapasin teita, pyydan, ala riko unelmani. Sinun mielestasi olen naiivi tytto, ehka niin, mutta en silti usko rakkauteen. Silmistani nyt virtaa kyyneleet, koska minusta tuntuu poistit minulta. Sanoin aidilleni, etta aion teille. Han oli niin onnellinen kun sain tietaa, etta olen tavannut kunnon miehen (sina olet rakkaani.) Han oli erittain jarkyttynyt, etta annat minun alas. Jos olet niin huolissasi raha, lupaan antaa sinulle takaisin kaiken mita lainata. Olen rehellinen ja kunnon tytto!
Toivon edelleen, etta teet oikean paatoksen ja luopui onnea! Sinun / En voi kirjoittaa, koska minun Kyyneleet tayttivat silmani …

14. viesti
 
Tiedan, etta olet aina ajatella pahaa minulle. Koska luulet, etta en ollut rehellinen. Mutta se ei ole. Tanaan on viimeinen paiva. Odotan sinua nyt lahettaa minulle rahaa. Kuinka voin olla todellinen,
Jos minulla on voimassa oleva lippu! .

Naet etta se lippu, tarkoitan todella, ja pystymme kokous.

Nyt valinta on sinun. Joko me kokous-tai poistan sahkopostin ja kotiin kyyneliin.

En halua sinua peta minua!

Ala peta minua.

Olin vaarassa niin monet miehet etta pelkaan menettaa sinua.

Nyt Pidan pieni lapsi katsot kaunis karkkia lapi lasi-ikkunat, ja en saa tata kaunista karamelli.

On kaksi vaihtoehtoa:

Tai katsoa vieresta ja pyyhi hanen raka
ja katso karkkia lasin lapi liikkeestasi.

Tai rikkoa lasi-ikkunat ja ottaa sen pala karkkia!

paatan ottaa pala karkkia!

Tassa sananlasku, olet niin makea! Toisin sanoen, haluan olla kanssasi!!


15. ja viimeinen viesti
 
Jos lahetat rahaa, mina tulen sinua! Mina toistan tuhat kertaa, etta en voi elaa ilman rahaa tulla teille! Sina itse olet syyllinen! Mutta sinulla on viela mahdollisuus. Pystyin ottamaan lennolle lauantaina. Toivottavasti nyt menna Western Union ja laheta 280euroa!

sinun syytos ei nojaudu, joista kumpikaan ette, niin tulin teille!
Sina itse olet syyllinen!




Анжелика:  Ешьте дерьмо, кто вы!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti