maanantai 30. heinäkuuta 2012

Anna Ovyosnova

Anna Ovyosnova on uusi deittihuijari. Rahan kerjääminen alkoi vasta kymmenennessä viestissä.
Anna Ovyosnova is a new dating cheater. "She" started to beg money in her 10th message.
 
1

Olen iloinen, etta tanaan mina kirjoitan sinulle. Valitan, ei vain kirjoittaa, olin hyvin kiireinen toissa. En kuitenkaan ole koskaan elamassani ei kommunikoi kenenkaan kanssa joka ei asu Venajalla, ja neuvottelut ole aidinkieleni. Mutta ymmarran hyvin kaiken, mita kirjoittaa minulle. Kun menin kouluun ja sitten yliopistossa minulla oli erittain hyvia opettajia, ja voin lukea ilman apua ja kirjoittaa kirjeita sinulle. Ja toivottavasti ymmarratte mita mina kirjoitan teille. Anteeksi kielioppivirheet, kieli on varsin monimutkainen.
Koska olemme vasta perilla sinun, minun taytyy kertoa enemman itsestani. Olen nyt 28-vuotias ja minun syntymapaiva on 12. toukokuuta 1984. Minun korkeus on 170 cm, paino 57 kiloa. Pidan kavelee raitista ilmaa, rakastan luontoa. Rakastan merta ja haluan uida kesalla olen usein uida ja ottaa aurinkoa rannalla meidan merkittava joki Volga. Kaupungissamme Zelenodolsk, missa olen syntynyt ja kasvanut paljon vetta.
Rakastan elamaa - I - optimisti ja uskon kauneimpia asioita meille luvassa tulevaisuudessa. Uskon Jumalaan ja kohtalo, ja odotan minun ainutkertainen ainutlaatuinen henkilo. Uskon perheeseen ja rakkauden Etsin jolle annan kaiken lampoa sydameni, ja niista tulen aina olemaan yhdessa ... Haluan kertoa hanelle kaiken - hyvan ja surullinen, jotka kaikki tapaamme elamassamme. Oma mies, alykas ja vahva henki, han on ystavallinen ja jalomielinen ja antelias, han tekisi sellaista - ei minuakaan, ja mita mina tekisin, etta - vai hanelle. Ainoa ihmiset tarvitsevat rakkautta ja voi antaa rakkautta. Tama on - henkilo, joka tarvitsee luotettavan perheen ja oikeudenmukaisia ??suhteita.
Haluan, mita te lahetitte minulle valokuvan. En tieda miksi, mutta olen iloinen voidessani kirjoittaa sinulle kirjeen. Haluan, mita te vastata minulle mahdollisimman pian. Kirjoita minulle itsestasi, mita teet, etta rakkaus, haluan tietaa sinusta. Olisin myos kiinnostunut kysymyksia haluat minun kysya, olen iloinen vastaamaan niihin!
En tieda mita oikeasti tapahtui, mutta olen tulevaisuuteen toiveikkaina ja hymyillen. Ystavasi Venajalta Anna!
Loppusanat Haluan kysya teilta muutamia kysymyksia, toivon teidan vastata niihin.

Luotatko muihin helposti?
Mika on ensimmainen asia, mita ajatella, kun heraat?
Mina lahetan teille kuvan ja toivoa vastavuoroisuutta.





2

Olen iloinen jalleen saada kirjeen teille on mahdollista, etta se on meidan kirjeenvaihto antaa aihetta valkoisempaa vakava suhde meille. Oli hyvin mielenkiintoista tietaa uusia mielenkiintoisia asioita sinusta. Ja toivon, etta oli kiva tietaa enemman minua. Mukaan kirje naen, etta ihmiset ovat kaikkialla samat, eika ole mitaan eroa, mika maa tulee olemaan tulevan ihmisen. Jumala, joka loi taman maailman, han ei luoda maantieteellisen rajan joten en nae mitaan eroa. En tieda milloin tulen olemaan ainoa rakas henkilo, niin mina siirra se missa tahansa tassa maailmassa. Olen varma, etta hyvat ihmiset voivat asua missa tahansa, varsinkin kun he rakastavat toisiaan. Yritan kirjoittaa jotain minulle, etta voisi olla mielenkiintoista sinulle, ja vain asioita, joita haluan kertoa teille. Ja jos haluat kysya minulta jotain, ala eparoi kysya. Olen aina vain kaksi vaihtoehtoa, kun jolle - joka kysyy jotain: Vastaa melko tai ei vastaa. En koskaan valehdella sinulle, tulen aina olemaan s
inun kysymyksiisi vilpittomasti.
Yritan kertoa minun ominaisuuksia myos. Vain varoittaa, etta voisit vaikka odottamassa minua :-) Toivottavasti ei pelotella teita tassa. I - hyva hyva nainen, ehdottomasti laji, hyvan nakoinen, valittava ja rehellinen. Kuulostaa runo minun nimeeni :-) Olen - unelmoija ... Yksi unelmia ja toiveita - elaa taytta perhe jossain mukavassa paikassa, on hyvia ystavia, eika hairitse meita outoja asioita, kuten poliittinen, taloudellinen tilanne ja jne :-). Haluan perheen siella kaikille jasenille vain elama toisilleen. Rakastan avoin taipuvainen kansoja, jotka haluavat puhua ikavia asioita, eika piilottaa sita - jopa nimen valittamisen. I - hyvin karsivallinen mies ja voin aikana tunteeni vaikka en ymmarra tilannetta kokonaan, mutta jos jotain tekee minut vihaiseksi - I - luonteesta. Kuten ystavani sanoi: "vaikea herata hyvin nukkuva karhu, mutta jos teet taman sinun olisi parempi ajaa pois" :-). Jos kaannyt tosiasiat, I - hyvin, hyvin harvoin suuttua, muistaa vain paria tilanne - mi
nun valhe entinen nuori mies minulle, kun han kertoi minulle yksi asia, ja itse petti minua. Mutta taman mina kirjoitan myohemmin. Ja jos kertomuksen suhteista muihin maailman ... On vain kaksi osapuolta - minun ja perheeni, ja muu maailma. Rakastan ruokaa ja rakastan luoda viihtyisyytta talossa. Yritan aina luoda sweet sweet home, ja en todellakaan halua olla perheeni :-) loppuun perheelle! Olen todella elaa joille - joka jakaa kanssani elaman iloja ja voisi tukea kaikissa tilanteissa.
Rakastan matkustamista. Kaytin paljon aitini kanssa meni Venajalle, vaikka lippujen hinnat eivat ole kalliita. Nyt minulla on varaa ajaa kavereiden kanssa lahella kaupungin jarvella. Menemme vaellus kesalla. Tama on erittain hyva, meilla on todella kaunis alue. Koko vuosi Odotan kesaa, kun olin taas voinut ottaa reppuun ja menna jarvelle. Wood, kitara, teltta, eiko olekin kaunista? Rakastan katsella elokuvia. Rakastan kuunnella klassista musiikkia, erityisesti pidan Betchoven ja Tchaykovsky. Mita musiikkia kuuntelet sinua? Pidan myos nykymusiikkia, han piristaa.
Elamme nyt aitinsa kanssa. Aitini nimi on Veronika Ivanovna, tama on hyvin mielenkiintoinen mies. Sen avulla olen aina jaan ilot ja surut. Se ei koskaan epaonnistuu minut aluksella. En tieda mita tein, jos en ole niin ihana aiti. Jos nait miten han opettaa lapsia. Hanen luokissa on aina tunnelmaa ymmarrysta. Isani oli hyva mies, rakastan ja kaipaan hanta. Uskon, etta ymmarratte minua.
Valitettavasti minulla ei ole koti-puhelimet, ja siksi kirjoittaa teille minun taytyy menna nettikahviloissa.
Tassa vaiheessa luulen etta lopetan kirjeeni, ja niin se sai vahan iso, ja toivon, etta ei ole kaytetty niita. Ja enemman itsestani, mina kirjoitan seuraavan kirjeen, koska olemme juuri alkaneet tutustua toisiinsa.
Halusin kysya teilta muutamia kysymyksia, ja toivon teidan vastata niihin, koska haluan tietaa sinusta enemman.
Miten elat, sinulla on paljon ystavia?
Miten haluat viettaa vapaa-aikaa?
Toivo ei pelkaa sinua iso kirjain. Jos perehtya, kirjoita minulle taas. Mina odotan vastausta. Anna!




3

Hei, rakas! Olen hyvin iloinen kuulla sinusta taas. Tunnen jokaisen kirjaimen tulet lahemmaksi minua. Olen vasynyt elaa taalla ilman miesta en voisi rakastaa, ja sina - ainoa, joka lammittaa minua ja antaa minulle voimaa elaa. Voit nahda, etta olemme paljon lahempana kuin koskaan ennen. Ette voi edes kuvitella mita merkitset minulle. Tarkoitatko paljon. Saatat kysya, ehka, miksi. En tieda. Mutta tiedan - etta olet minulle tuli hyvin laheinen ystava.

En koskaan tiennyt niin kauniita sielun kuin sinun. Olet avannut sen kerran minulle eika koskaan kiinni. Nyt avaan sydameni sinulle. Annan sinulle sydameni ja kysyessani. Ajattelin sinua viime yona. Minusta olet avoin ja rehellinen minulle. Nyt taysin luottaa sinuun ja sina olit rakkaimpani jolle voin avata sydameni. Miksi kerron kaiken taman vilpittomasti, en aio pettaa sinua ja pelata tunteita, ja toivon, etta tekin olemaan rehellinen minulle. Rakastan lukea kirjeen sinulle. Sydameni on aina ohitetaan kun naen, kun naen viestin olet minun postilaatikkoon. Sitten syon sen koko linja kompastuvat, ja vasta kun olen lukenut sen huolella useaan kertaan. Katso Saan kiinni halu teita. En halua sinun laittaa eteenpain tunteitani. Anteeksi jos olen liian ilmeikas. Ehka ette odota minulta taman? Mutta jotain on muuttanut elamani viime aikoina, ja uskon, etta on - sina.
Ajattelen sinua joka tunti ja joka minuutti. Olen pahoillani, etta emme ole ystavia pitkaan aikaan.
Tiedan, etta voin, I - toivoton romantikko, mutta uskon todella, etta kokous Internetissa - parasta mita olisi voinut tapahtua meille.
Toivotan teille hieno paiva! Anna.




4

Hei, rakas! Olen hyvin iloinen kuulla sinusta taas. Tunnen jokaisen kirjaimen tulet lahemmaksi minua. Olen vasynyt elaa taalla ilman miesta en voisi rakastaa, ja sina - ainoa, joka lammittaa minua ja antaa minulle voimaa elaa. Voit nahda, etta olemme paljon lahempana kuin koskaan ennen. Ette voi edes kuvitella mita merkitset minulle. Tarkoitatko paljon. Saatat kysya, ehka, miksi. En tieda. Mutta tiedan - etta olet minulle tuli hyvin laheinen ystava.

En koskaan tiennyt niin kauniita sielun kuin sinun. Olet avannut sen kerran minulle eika koskaan kiinni. Nyt avaan sydameni sinulle. Annan sinulle sydameni ja kysyessani. Ajattelin sinua viime yona. Minusta olet avoin ja rehellinen minulle. Nyt taysin luottaa sinuun ja sina olit rakkaimpani jolle voin avata sydameni. Miksi kerron kaiken taman vilpittomasti, en aio pettaa sinua ja pelata tunteita, ja toivon, etta tekin olemaan rehellinen minulle. Rakastan lukea kirjeen sinulle. Sydameni on aina ohitetaan kun naen, kun naen viestin olet minun postilaatikkoon. Sitten syon sen koko linja kompastuvat, ja vasta kun olen lukenut sen huolella useaan kertaan. Katso Saan kiinni halu teita. En halua sinun laittaa eteenpain tunteitani. Anteeksi jos olen liian ilmeikas. Ehka ette odota minulta taman? Mutta jotain on muuttanut elamani viime aikoina, ja uskon, etta on - sina.
Ajattelen sinua joka tunti ja joka minuutti. Olen pahoillani, etta emme ole ystavia pitkaan aikaan.
Tiedan, etta voin, I - toivoton romantikko, mutta uskon todella, etta kokous Internetissa - parasta mita olisi voinut tapahtua meille.
Toivotan teille hieno paiva! Anna.




5

Oma suosikki, minun kaikkein nautittavaa ja hienoimmista!
My, olen erittain mukava, mita mielta olet minulle ja lahettaa minulle kirjeita, joissa paljon rakkautta ja lampoa. Kirjeesi lammittaa sydantani niin kauan kuin et ole siella kanssani. Ja sanoisin, etta olet hyvin laheinen minulle, ja ajattelen teita kaikkia naina paivina, ja olisi hyvin mielellaan olla nyt kaikki hienoja hetkia vietamme yhdessa. Minun rakas, toivon etta olisit surullinen, etta paiva, nyt tuntuu tavallista pitempaan, ja illalla ei alkanut kovin nopeasti. Tarpeeksi tasta nyt minulle joka paiva on hyvin hidasta, ja jokainen minuutti on kuin tunnin ja jokainen tunti tuntuu ikuisuudelta. Olen hyvin pahoillani kertaa emme ole. Voit kuvitella kuinka suosikki nainen istuu ja odottaa, etta taydellinen hetki, jolloin ensimmaisen kerran voimme katsoa toisiamme silmiin, halata ja suudella toisiaan, tunnen sen paremmin. Kun yritan ensimmainen lammin illallinen sinulle erityisesti valmistaa. Kateni valmistaa ruokia lamminta ruokaa, ja voit nauttia tasta hetkesta, jolloin
he syovat minun kanssani ja puhumme, naurua, ja meidan silmat loistavat. Ja kun pimeassa illalla, kun menemme nukkumaan. Me on fantastista, jossa kaksi ihmista kylpevat tunteita toisiaan ja laajimmassa merkityksessa, joka on nimeltaan Love. Haluan sen nyt, etta sinulla on, tana iltana kuvitella talla kertaa, etta sinulla on nopeasti ja tietaa, etta elama voi olla mielenkiintoinen ja enemman on lampoa, joita jaan sydamessanne, jotka tarvitsevat erittain korkea lampo liittyvat sinun hyva sydan. Tiedan mita on olla jonkun kanssa rakastat ja nauttia hanen ruumiinsa. Ja haluan olla kanssasi pian.
Tuntuuko sinusta, etta elamasi tulee olemaan onnistunut. Kun olen kanssasi, ja valmistaudu fantastinen elama etta annan rakkaalle. Voit kylpea tunteitani!

Ainoa oma Anna!




6

Hei!
Olen iloinen kirjoitat minulle. Kirjoitan teille lapsuudestaan. Kun olin pieni, olin hyvin tottelevainen, mutta haitallista. Olin hyvin mustasukkainen ja hieman toykea tytto. Aitini aina moitti sita. Han sanoi aina, etta hahmoni oli kuin mies. Mutta en valita aitini, koska se oli oikeassa. Mutta nyt mina poisoppia naita ominaisuuksia, joiden avulla hanen aitinsa. Lapsena olin lomalla, jossa aiti ja isa meni isoaitinsa kylassa. Hanen kyla oli kovin kaukana, ja meidan piti ajaa bussilla noin 3-4 tuntia. Isoaiti piti auttaa hanen aitinsa ja isoaitinsa: ruoanlaitto, siivous-, pesu-, puutarhan kasteluun, poimia marjoja, vihanneksia, hedelmia, lyhyempaa oli paljon. Ja opin kaiken taman, he henkilokohtaisesti, isoaitini opetti minua neulomaan ja kirjo. Tasta olen hyvin kiitollinen. Isoisani sairastui ja kuoli, kun olin pieni. Valitettavasti melkein en muista isoisani kun olin hyvin pieni. Kun kaikki oli vapaapaiva, me kaikki meni joki, joka virtaa lahella kylaa, ja vesi pelaa eri peleja, enimmakseen pelataan palloa. Isani opetti minua uimaan, muistaakseni hanen opetettiin minulle vaikeaa, en voinut pitkaan uida, mutta sen jalkeen kun mina uin hyvin. Tasta han kiittaa paljon. Nyt aiti, isa ja isoaiti elaa yhdessa lahioissa maassa. Ja nyt, kun tulen heita, me muistamme hymy hanen ohi. Koulussa olen opiskellut hyvin. Han osallistui koulun lentopallo, jopa vei ensimmaisen sijan city peleissa. Kun menin yliopistoon, olen pelannut maajoukkueessa instituutin. Taalla mukana vahemman menestys kuin koulussa. Otimme vain kolmannen sijan. Kun olin pieni, minulla oli koira. Hanen nimensa oli Tuzik, mutta han kuoli - oli hyvin vanha. Nyt minulla on kissa, hanen nimensa on Masha. Han piti torjua, mutta silti rakastan hanta hyvin paljon. En torjuntaan, jossa sita myos, mutta tama on harvinaista, koska se on erittain naarmuja. Rakastan kaikkia elaimia, paitsi sammakoita ja torakat.
Kirjoita minulle, otan odottaa!



7

Hei minum rakas , Aloitin 30 paivaa lomaa ja haluan tulla teille. Aion
ottaa pankkilainan ja rahaa pitaisi riittaa taman matkan! Laheta
sahkopostia minulle lahin lentokentta, I'll selvittaa tarkan hinnan
lipun sinulle. Nyt otan hyvin vakavasti, enka halua ikina ajanut
minua, mina teen kaiken matkustaa sinulle. Kiitos varten voit kirjain.
Luulin, etta olisimme pian perhe mukaasi. Ja me pelata hyvin toisiaan.
Paatin vihdoin koko maksun sinulle. eika kysy teilta rahaa. Tanaan
yritan loytaa rahat ja siirtya kohti sinua. Taidan menna lahella minun
pankkiin ja pyyda lainaa rahaa! Mutta en tieda mitaan siita, mita he
sanovat. Jos olisin kieltaytynyt Olin hyvin jarkyttynyt, koska se,
etta en nae sita. Mutta en ole jarkyttynyt aikaisin. Halutessaan onnea
tanaan, haluan sen. Sinun taytyy ymmartaa nyt, etta en aio kysya
sinulta apua rahaa, koska maksaa itse. Olen optimistinen maaritetty
luoksenne hyvin vakavasti. Olen silti pelkaan, etta voit antaa
minulle. Ala jata minua. Teen kaikkeni, etta tulisin teille. Kirjoita
minulle kaikki tiedot Minun taytyy tietaa missa olen siirtymassa
nimesi, kotiosoitteesi Sinun taytyy antaa minulle kaikki taydelliset
tiedot siita, missa minun pitaisi menna, jos etta jos et ole minua
vastaan AirPort! Luulen, etta johtuu siita, etta et luota minuun et
tule lentokentalla paivan laskun! Haluan kirjoittaa sinulle mita
tunnen. Tunnen olet minulle hyvin kallista. Mielestani voit pitaa
minua kadesta ja kertoa minulle sellainen asia. Se on niin. Kavin
kirjoittaa pidat Rakastan sinua niin paljon rakkaani. Haluan nauttia
paivalliseksi alla kynttilan. Se olisi hyvin romanttinen. Nyt minun
taytyy menna. Toivota onnea! Tanaan ilta kirjoitan kaiken voisin tehda
matkustaa sinulle. Anna


8

Hei minum rakas , Kiitos varten voit kirjain. Olen loistava uutinen
sinulle. Olen kaikki hyvin! Sain viisumin! Ostin lipun. Olen lainata
kummitatini aiti velkaa 450 euroa. Tanaan ostin lipun sinulle.
Kirjoitan sinulle lennon tiedot sinulle. Ostin halvin lippu AirPort.
Joten se on helpompaa sinulle. Mina lennan, ettette kaupungin
lentokentalle kotikaupunkini, koska se on erittain kallista. Ja aion
menna Moskovaan ja lentaa sinua Moskovan lentokentalle (Moscow
airport). Tanaan junassa Aion Moskovan !!!!! Tama uutinen miellyttaa
sinua? Ymmarrat, etta saamme pian tavata sinua? Sinulta iloinen
tavata? Voitteko tavata minua lentokentalla? Olen pahoillani, etta
niin monia asioita samanaikaisesti. Tanaan en tee toita nyt taytyy
menna kotiin ja kerata matkalaukkuun. Kirjoitan sinulle huomenna
Moskovassa kerralla heti loydan lahella nettikahviloissa. Olen jo
ostanut kartta-ja kartta Moskovan metroasemille. On valttamatonta,
etta kun olen Moskovassa. Minulla on nyt niin monta kysymysta. Mutta
pyydan heita teilta kokouksessamme! Mielestani se, mita aiotte tehda
saman? Mielestani tasta on tavata yolla. Pohdin ja huoli paljon ja
yleensa en tieda, kuka puhuu kun tapaamme lentoasemalla! Tama on
jannittavaa minulle on mukavaa. Olen myos sita mielta, etta me teemme
ensimmainen yo yhdessa? Toivon, etta voimme nukkua yhdessa sangyssa?
Me seksia? Tekosyy olla vaatimaton kysymys, mutta olen pateva haluavat
olla kanssasi seksia! Nayttaisitko kaupungin nahtavyyksista? Odotan
kun menet lentokentalle kukkia ja tavata ja kertoa minulle: Hei ja
mina rakastan sinua! Haaveilen siita. Odotan, kun naen sinut kasvoista
kasvoihin! Olen erittain iloinen, etta olet tavannut. Olen onnellinen
kun silmani nahda sinua elamaani. Minusta tuntuu, etta rakastan sinua,
koska olet sydamessani, enka voi saada sinua pois koskaan!
ANNA


9

Hei minum rakas ,
Kiitos varten voit kirjain. Olen saapunut junalla Moskovaan Eilen aamulla. ja nyt haluan on menna Tullikomitea mita opittavaa voin nimenomaan ottaa pois asiakirjansa. Nyt kirjoitan teille internet kahvila Moskova. Myontamaan et en ole, kun ei tassa kaupungissa aikaisemmin. Se erittain iso, taalla monet suuret tiet ja autot. Niin suuri, etta tassa kaupungissa on mahdollista menettaa helposti, mita minun kanssani se ei tapahdu ostaisin kartta Moskovan piirin osalta, etta minulle oli helpompi etsia Tullikomitea. Mita loytyy internet kahvila minakin kayttanyt tata karttaa Moskovassa. Tanaan minun pitaisi etsia itselleni asumistarkoituksiin. Mutta todennakoisesti vietan yon lentokentalla. Koska minulla ei ole rahaa hotellit. Aion johtaa Moskovassa kaikki pari paivaa. Olen niin iloinen, etta olette tyytyvainen, etta minulla on tulla teille.
Tanaan menen tekemaan laakarintarkastuksen. Mielestani kaikki tama prosessi ei lainata paljon aikaa. Olen todella onnellinen rakkaani, etta me hyvin pian tulee yhdessa. I unelma joka paiva.

Ostin myos lipun 1. elokuuta. Toivon tavata
Minulla on lentokentta. Tulet olemaan kasissa paperiarkista minun nimellani, joten heti loytaa sinut. Se on meidan salainen merkki kokousta. Tulen valkeat housut ja lenkkarit ja valkoinen t-paita VENAJA
Tassa on lennon numero:
Sheremetyevo, Moskova
17:10 [Ke] 01 .08.2012
Terminaali: D Helsinki Vantaa
Saapuminen 18:00
Matka-aika: 1 h 50 m
Terminaali 2 Aeroflot - Venajan Airlines SU 2200, Airbus 319
Economy (W)

Rakkauteni Lopetan i-kirjain menna.
Odotan uuden kirjeen.


10

Hei rakas, mina kirjoitan teille taas. Palasin juuri maahanmuuton valvonnan, minulle sanottiin siella, etta ne eivat voi toimittaa asiakirjat tulee vasta esittelen heita auttamaan sairausvakuutus. Olen taysin unohtanut sen, olen niin tyhma. Minulle kerrottiin, etta minun pitaisi olla taman ohjeen pysya omassa maassa tai maissa ja EU. Olin hyvin yllattynyt, mita on sanottu, mutta saannot ovat saantoja, se pyrkii imigratsionny valvontaa. Rakkaani, en tieda mita tehda tama on melko suuri summa rahaa. Minulla ei ole ketaan pyytaa rahaa, mina olen aivan yksin tassa suuressa kaupungissa. Vain toivoa sinulle rakkaani! Pyydan teita auttamaan minua antamaan sinulle kunnian ja omantunnon kautta, joka tulee luoksesi ja voit palauttaa kaikki rahat!
Ennen kokousta jaljella tehda ei ole iso askel, pyydan teita astumaan tavatessani! Olen varma, etta parjaan. Mina rukoilen teita, jos ette valita meidan tunteista. Pyydan teita toimimaan, lentoni teille hyvin pian!
Yleensa se on 265 euroa!
Kultaseni, rakkaani Olen epatoivoinen, kerro voit siirtaa taman summan rahaa, niin mina voi hankkia tarvittavat asiakirjat, en usko etta se tulee olemaan vaikeaa. Kerran Voin antaa teille rahaa lentokentalla, kun tulet minun rakkautta.
Valitettavasti Tassa tilanteessa ei ole muuta vaihtoehtoa.
Toivon, etta ymmarratte minua, koska minulla on kyyneleet silmissa, haluan itkea, lentoni on suunniteltu 01 .08.2012.
Rakastan sinua todella paljon ja haluan olla kanssasi, luulen etta me kaikkia naita vaikeuksia, en halua menettaa sinua, tulemme olemaan yhdessa, pyydan teita tanaan, jos sinulla on aikaa tehda kaannoksen, niin mina tulen sinulle! Odotan teilta kirjeen.

Loysin pankki voit nopeasti ja turvallisesti siirtaa minua rahaa Western Unionin. Se on nopea ja luotettava. Tarvitset tietoni:

ANNA OVYOSNOVA
WU agentti
MK BANK
Mira Prospekt 92/1
Moskova, 129 110
VENAJA


Kunin lahetat minulle rahaa, sinun taytyy kirjoittaa minulle kirjeen, on kirjoittaa:

Koko nimesi, kotiosoitteesi,
Rahasiirron kontrollinumero (MTCN)).
RAHAN LAHETYS KAUPUNKI ON: ....?
Seka Tarkka maara rahaa, Etta sinulla on minuutteja lahettanyt.

Toivon, Etta ymmarratte kaiken. Loydat joitakin tietoja sivulla www.westernunion.fi
www.rahaliikkuu.com


As I had had enough of this crap, I wrote her "есть дерьмо!!!" (Eat shit!!!)

11

Miksi olet niin julma minulle! Olen ollut taman kaiken sinulle! Olen viettanyt paljon vaivaa, aikaa

ja rahaa, jotka tulevat lahelle sinua ja tehda sinut onnelliseksi. En halua Rikoit

sydan, olen oppinut uskoa ja luottaa sinuun. Tiedatko, en todellakaan voi tulla

sinussa. Haluan sinut heitin epailyksia, koska rakastan sinua ja olen varma, etta

yhdistya. Pyydan teita kuuntelemaan sydamesi. Olen varma, etta haluat olla kanssani, samoin

silla mina olen sinun kanssasi rakkaani! Miksi menettaa mahdollisuuden yhdistaa sydamemme. elama antaa meille mahdollisuuden

tavata, en halua menettaa sita. Tapasimme kanssanne internetissa, ja uskon etta se on

ei vain. Etsin miesta, ja taalla tapasin teita, pyydan, ala riko unelmani. Luuletteko

Olen naiivi tytto, ehka niin, mutta en silti usko rakkauteen. Silmistani nyt

virtaava kyynelia, koska minusta tuntuu poistit minulta. Olen jo kertonut aidilleni, etta

Menen sinulle. Han oli niin onnellinen kun sain tietaa, etta olen tavannut kunnon miehen (sinua

My Love). Han oli erittain jarkyttynyt, etta annat minun alas. Jos olet niin huolissasi

rahaa, lupaan antaa sinulle takaisin kaiken mita lainata. Olen rehellinen ja kunnon tytto!
Toivon edelleen, etta teet oikean paatoksen ja luopui onnea! Sinun /

En voi kirjoittaa, koska minun Kyyneleet tayttivat silmani ...


Sain houkuteltua hänet tutustumaan hänestä kertovaan blogitekstiin. Huijari on käyttänyt alla olevaa IP-osoitetta: 176.215.65.251

I managed to allure her to visit my blog. The cheater has used the IP address: 176.215.65.251


20 kommenttia:

  1. joo ja nyt sama muija koittaa kusetta mua ihan samalla lailla.

    VastaaPoista
  2. Tämä sama "nainen" on ollut hyvin toimelias, kuinkahan monelle hän on ehtinyt noita kusetusviestejään oikein laitella?

    VastaaPoista
  3. Samatyylinen mullekin. Ei vielä pyytänyt rahaa. Laittoi passikuvankin. Eri likka mutta sama nimi. Olen tosiaan iloinen ku luin tämän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulle alko tulee kas postia ja kiinnostuin kirjottelee en siis oikeesti ku tiesin heti et o mätäää ku alko pyytää rahaa mut hauskaa oli juu kirjotella ja seurata ku laitto viestii kuviansa nii oli aina erihenkilöitä ja sama passikuvaski..ei sit sinne päinkää mitä aiemmin lähetteli =D eka pyys 250€ sit hinta tippu pikku hiljaa.viimeseks pyysi 90 euroo tosi halpaan bussi lippuun,lupasin lähettää (en oikeesti)ja pyysin tiedot.sit feikkasin westernunionin lomakkeen ja lähetin kopio sille sähköpostis =D sit tuli vihasia viestejä ku oli menny turhaan kyselee siirrettyä rahaa =D kantsii kokeil ja kusettaa takas =D

      Poista
  4. sama täällä,anna ovyosnova laitellut kuvia sähköpostiin,olisi kuulemma tulossa torstaina suomeen,lentokin maksettuna jo , tänään tuli passikuva ja passin tiedot,syntymäpäivä siinä 16.05.1982

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on tulossa tännekkin torstaina ja lento maksettu kone on lentokentällä 12:30 ei ole vielä rahaa kysyny mutta luulen että seuraavassa viestissä kysyy. Ja joo sama nimi mutta eri likka. vittu noi sccammerit pitäs tappaa saatana.

      Poista
    2. Sama juttu tänne myös tulossa 90 pyysi bussilippuun nyt viimeksi

      Poista
    3. Eivät välttämättä edes osaa Suomea sanoin että tule Sortavalaan minulla on viisumi ei reagoinut viestiin mitenkään ja minulla on s-postissa ihan erilaiset kuvat kuin nuo yllä.tämä on varmaan sama siperiassa toimiva järjestö kuin kokoajan on ollut.Välillä kirjoitin venäjäksi ei mitään reagointia siihenkään.

      Poista
    4. Sina lauennut minua suuresti. En, kun en enaa luottamusta miehia. Miksi luulet etten kirjoittaa? Koska minulla ei ole rahaa kayda nettikahviloissa! Minulla ei ole rahaa ostaa ruokaa! Minulla ei ole rahaa. Sain kayttaa internetia velkaa. Lupaan maksaa myohemmin. Ymmarratko mita on tekeilla! En edes ole enaa rahaa, joten pitaa yhteytta sinua. Pyydan teita olemaan jata minua tassa tilanteessa! Aivan liian pitkalle. Ja tama ei ole vitsi. En huijaa sinua, koska et ymmarra! Olen edelleen Pitersburg. Minulla ei ole mitaan valtaa ja rahaa. Tama on minun epatoivoinen avunpyynto. Itken auttaa minua! Olet ainoa toivoni. Pyydan ettet anna minun kuolla tanne. Pyydan teita lahettamaan minulle ainakaan paljon rahaa ruokaan. En halua kuolla taalla nalkaan! Vihaan Venajan mita he tekivat minulle. Oma matka on kaantynyt teita minut helvettiin! Miksi teet taman minulle? Mita tein vaarin? Pyydan teita olla polvillaan pelastaa minua. Laheta minulle rahaa ruokaan ja paluulippu. En huijaa sinua. Tanaan humalassa Venajan, melkein tappoi minut. Han juoksi peraani veitsella. Olin onnekas, etta olen piilotin varastossa. Pyydan teita lahettamaan minulle rahaa, mina tulen teille, minun ostaa halvin lippu. Ala anna minun kuolla verinen Venajalla! Hitto, holysheet, en voi uskoa tata tapahtuu minulle! Aivan kuten painajainen. Tarpeeksi pilkata minua! En huijaa sinua! Ala anna minun kuolla minulle! Tulen luoksenne, pyydan uskoa minua. Olen vasynyt kuulemaan teilta sanat eivat luota. On aika tehda miehen tehda! Odotan kirjeen teilta mtcncodi! Paasin tarkistamaan postini tanaan. Toivon vilpittomasti apuanne. Kaikki menee liian pitkalle!

      Poista
  5. joo,tänne tuli kans .... aivan liian lipevää tekstiä

    VastaaPoista
  6. minä kun EN ole "tietokoneihmisiä" niin,mistähän toi "venakko" nappaa noita sähköpostiosoitteita ?

    VastaaPoista
  7. Mistä vaan facesta tai joku myynyt sähköposteja jne.. mitä vaan on mahdollista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. "joku myynyt sähköposteja" ... onko ne kalliitakin ostajalle ?

      Poista
  8. Heitin vaan ideoita. Voihan 100 sähköpostia olla kullanarvoisia.

    VastaaPoista
  9. lähetin just tolle "venakolle" viestin että miltä tuntuisi summa 3 726 486,00 Tengeä .... saas nähdä kuinka reagoi ?

    VastaaPoista
  10. Pommittaa yhä pelasta minut 220 euroa. Eikös pitäisi ruplana. Tarkista ip ossu ku annoin linkin. Sanoi etei tunne likkaa. En sorru ku ilmiselvä. En vastaile olenkaan sille.

    VastaaPoista
  11. Huoh... Onpa noita tullu vuosien mittaan. Sama loru ja litania. Kaiketi siellä olisi oikeitakin, rehellisiä ja kivoja naisia. Mitenkä heitä löytäisi? Tämmönen kielitaidoton otus, joka ei ikinä lähetä rahaa tuntemattomille.

    VastaaPoista
  12. Sama mäkin. En ikinä anna rahaa. Jatkuvasti torstaihiin asti häiriköö yhä. Vastasin yhden kerran tänään että en anna ikinä rahaa. Missäs saa hyviä naisia niin deittisivustot vie rahat. Eli ei mitään saa.

    VastaaPoista
  13. Vastauksena kommentteihin:

    Noille huijareille kannattaa antaa samalla mitalla, eli tuhlata heidän aikaansa lähtemällä leikkiin mukaan. Tästä käytetään nimitystä ”scam baiting”. Tuolla on ohjeita siihen:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Scam_baiting

    ”Deittikumppanin” reagoimattomuus omiin kysymyksiin tarkoittaa yksinkertaisesti sitä, että hänellä on niin monta uhria, ettei hänellä ole aikaa (eikä kiinnostusta) lukea, mitä uhri kirjoittaa. Joku hyväuskoinen haksahtaa kuitenkin aina ja lähettää rahaa, minkä jälkeen ”deittikumppanista” ei kuulu sanaakaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on minuakin kiitteli ihanasta kirjeestä vaikken kirjoittanut sanaakaan? Ne on ennakkoon sepustettuja juttuja joita sitten lähetellään kaikille uhreille.

      Poista